Fan!

Hur illa är det på en skala när man har värk i armen, pga två orsaker att välja på.
Jag vet inte vilket av alternativen som är problemet.

1. kyla, har blivit kall om armen när jag har den på skrivbordet och sitter vid datorn.
2. Musarm

Jag har värk i armen, misstänker att det är för att bordet är kallt och jag har väldigt köldkänslig kropp.
Men det kan även bero på att jag ständigt sitter vid datorn och glor på det infernaliska internet också.
Snacka om beroendeframkallande.

Nåja, lite får man väl stå ut med.
Hittade en sida där man gör små blinkande grejer och glittrig text och liknande.
Också beroendeframkallande.

Kan tv bli mer tråkigt en lördagkväll? Det finns ju för sjutton ingenting att kolla på.

*knatar in på glittersidan*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har säkert "musarm" höhöhö... (I know i am an asshole) ;-)

2008-12-08 @ 19:14:26
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Hörrö duru fegis, du kan väl åtminstonde hitta på ett smeknamn så det slipper vara tomt i den rutan. Kan ju lika bra vara jultomten som skriver. ^^

2008-12-08 @ 20:54:31
URL: http://www.freewebs.com/lilltrollet/
Postat av: Kalle

HO HO HO - God Jul!!! (Still an asshole)

2008-12-08 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0