Ludna bäbisar!

Har jag pussat på idag!
Schäfervalpar, pyttesmå.
Lät som smågrisar när dom skulle äta, och var söta som socker.



Jag kan förstå pappa som vägrade komma och titta på dom.
Han sa att de senaste två gångerna han bara skulle kika, så kom han hem med en hund!

Dom var underbara, 11 dagar gamla.
Satt med näsan i pälsen och bara njöt.
Trodde aldrig att jag skulle få gosa med dom små liven, men det var inga problem.
Och mamma Tigra var så stolt över dom.



Får se om man åker dit igen och pussar lite mer snart.

Tack för möjligheten mina vänner!




Kommentarer
Postat av: Bansan

Uuuuuuuuunderbara!!!!!!!!



GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!!!!!



Den där utlovade överraskningen kommer snaaaart.... lovar!



Kraaaaaaaaaam!!! // Bans

2008-12-31 @ 14:50:51
URL: http://suzzter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0