Ingen energi

Jag är trött, har ingen energi riktigt.

Vilket betyder att den stackars hemsidan och bloggen blir lidande.
Och nu när jag behöver lite energi eftersom jag ska åka till Åhland med pappa och halva släkten, då har jag hunden på heltid. Den lilla gogrisen tar ju upp hela sängen och ligger på rygg och vevar med tassarna när jag ska sova.
Dessutom har kompisen blivit tokförkyld, aaaaaaa håll dig borta!!!


Hundens kastreringschip har slutat verka, lagomt tills vi ska låta ett par underbara människor med schäferkennel vara hundvakt i två dar.
*dunkar huvudet i bordet*
Pappa oroade sig för om vi hinner ge honom en innan vi åker kanske han får feber eller blir dålig av den och vi inte är hemma. Men han blev ju inte dålig på nåt sätt förra gången.

Jaja, vi får hoppas att han blir så överväldigad av alla tjejer omkring sig att han uppför sig ändå.

Återkommer när jag har nåt spännande att berätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0