Bihålor

Mina bihålor bråkar, jag måste ringa VC. Hörde att det finns slemlösande tabletter man kan ta istället för att spola, har jag tur hinner jag fixa sådana innan eländet smackar igen alldeles. Det ska inte bli kul att gå på jobbet imorgon, pappa har varit glättig och glad hela helgen, ända tills ikväll. Jag ringde för att fråga om jag kunde ta köttet som blev över, och han var korthuggen och vrång i tonen. Det är så man gruvar sig för morgondagen, kommer han skrika över att vi tog de tre bitarna, skulle vi ha lämnat en liten snutt kvar eller var det ok att ta köttet? Han som sagt puss med ett leende i tonen, muttrade nåt och sen ett hejdå som inte lät lovande. Är det så att generalen han bor med blev sur eller dämpad för att helgen är över och hon inte får ha han brevid sig dygnet runt? Hon släpper ju inte taget om honom när helgen kommer, han får väl knappt gå på toa ifred.Så när hon vet att när Måndagen kommer då blir hon ensam hela dagen och eftermiddagen, om hon inte bosätter sig på firman. Jag vet inte jag, hur sjutton ska jag få honom att förstå, han svänger i humöret. Kallar mig för mensapa om jag är lite grinig över nåt i fem minuter, men han då? Vi får väl se hur dagen utvecklar sig, minsta lilla han skriker åt mig eller fräser, då tar jag hunden och går hem. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0