Galen dag!!!

Hela dagen har varit upp och ned.
Slutklämmen på jobbet var att mamma sålde bilen på fem röda, dom var så ivrig att köpa den att dom hivade ur grejerna ur skuffen och stressade ihjäl mig.
Hallååå, brukar inte bilar vara ute ett par veckor på blocket innan nån hör av sig, ialla fall om det är en som måste ombesiktas.
Hysteri med papper och folk som ringde och var tossig efter Olga, fattar ingenting! *ruskar på huvudet*

Var så upp i hejsan att promenaden blev skitknäpp, men hunden betedde sig duktigt, släppte blicken och slutade morra omedelbart när jag fångade hans uppmärksamhet från hundarna vid sidan av stigen.

Han fick en kaka i morse av tjejen på bageriet, och det pajjade hans mage totalt.
Nu har jag fått svart på vitt att minsta lilla mat/kaka/ätbart som inte hör till hundvärlden gör honom lös i magen.
Stackarn, men jag tror det gick över rätt snabbt.

Huuuuva, jag insåg att vi får nog inte till nån bil förrän på lördag, så nu blir det till att lifta hem efter jobbet, tror nog att Camilla ställer upp.
*gillar verkligen henne*
*men säg inget, hon kan bli högfärdig*

Nu ska jag uppdatera hemsidan lite, sen blir det sova, för nu har jag huvudvärk. *blääää*

Joo, nån som vill ha ett par begagnade bihålor?
Dom bortskänkes gratis, jag kan även gå så långt att jag betalar frakt för dom. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0