Men hur tänker dom?

Jag menar, vem sitter och skrattar läppen av sig just nu?
Det står riv här! Men vem fan kan riva där när allt är totalt fastlimmat och det enda som händer är att det rivs av en liten flisa.

 

Den som konstruerade detta måste ju leva i all oändlighet pga allt skrattande.
Och vadå "lätt att öppna, drag i flikarna"? Har dom provat själva eller har dom George The Butler som gör allt åt dom?
Förmodligen sitter puckona och läser en bra bok, riktigt kulturell sak som gör ögonen totalt krut-torr av tristhet och torr humor, om den ens existerar.
När dom så blir sugna på lite kaffe, så ropar dom helt enkelt på George The Butler.
Han fixar öppnandet och svär ve och förbannelse över sin chef varje gång han måste öppna ett paket och läsa texten "lätt att öppna".


Jag tror jag ska uppfinna nåt otroligt irriterande som 80% av befolkningen i rika länder måste använda sig av, och som inte fungerar utan ordentligt krånglande.
Sen ska jag anställa en butler och sitta och skratta mig hes åt eländet och dårarna.





Kommentarer
Postat av: Ella

Härligt med förpackningar som inte går att öppna..

Blev det nåt kaffe den dan eller ej?

2008-11-15 @ 07:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0