Skitbra klippning eller inte!

Jag tror inte nån skulle vara nöjd med den klippningen, det var ojämt överallt och färg kvar i hårbotten lite här och var.
Sen såg jag inte klok ut bak i nacken, där kan man säga ojämt.



Ignorera den kassa kvalitén, det är inte lätt att knäppa själv.

På ena sidan är håret kort och på andra följer det med upp om jag drar handen där.
Jag vet inte vad jag ska säga, dessutom var det mer än 1 cm skillnad på hårets längd fram, hade två snibbar som hängde ner vid sidan av ansiktet, men på ena sidan var den mer än 1 cm längre.
Dom klippte jag av skälv så det blev jämnare.

Jisses, är väl allt jag kan säga.

Kommentarer
Postat av: Bansan

Men jisses då... Din nya frisör verkar lika skärpt ´som puckot som gjorde min tatuering :S

2008-11-30 @ 00:19:02
URL: http://suzzter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0