Vetnivetnivetni???

JAg såg en stor fin räv på ödetomten bredvid huset när jag skulle hem.
Den gick på det upplysta området och sen ner mot mitt hus över gräsmattan.
Jag stod uppe vid huset och tittade på den, den lade sig i snön och kliade sig och  rotade omkring i marken.
Inte det minsta rädd för bilar och ljud omkring den.

Jag stod där en bra stund och den gick närmare och närmare, den var til slut ca 20 meter ifrån mig.
Så otroligt fin, det blev lite upplyst från garaget nedanför tomten när en bil åkte förbi.
Jag har aldrig varit så nära en räv förr, bara sett dom från bilen när dom springer över vägen flera hundra meter bort.

Så min kväll blev lite kul, det hade ju aldrig gått om inte pappa hade fått ta hunden ikväll.
Det känns som det var ödet på nåt sätt.
Han har inte haft hunden sen i Juni och jag ber honom ta honom ikväll för jag är så trött.
Och då får jag chansen att se en räv på nära håll.

*myyyyser*

Ses senare. Nu sk jag äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0