Halvgammal tant!

Det kallade min kompis oss för idag, det var det värsta jag hört på länge.

Vi var ute i Birsta med hennes gudson och han är en skön kis, knatade omkring med oss "halvgamla tanter" som hon så fint kallade oss. *skakar på huvudet*
Sen gick vi en promenad, och precis som Camilla sa jag att när jag kommer hem ska jag städa, diska eller plocka undan sommarkläderna som svämmar över i sovrummet.
Tror ni det blev nåt av det?
Svarade ni NEJ, svarade ni rätt!

Urk snart är det Måndag igen, jag HATAR Måndagar.
Trött som ett troll och vill bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova hela dagen.

Igår var vi i Klingsta igen, det är nästan som hemma nu.
Jag tänkte mig inte ens för utan kliver bara in och säger åt Jawa som skäller ut oss att det är "bara vi".
Stackars husse i familjen fattade ingenting, matte visste att vi var på väg medans husse inte blev upplyst om att det var öppet hus där igår.
Jag känner mig så hemma där, trivs så otroligt bra med dessa underbara människor.
Jag gör mig hemmastad i deras kök och tar det jag behöver i skåp och lådor.
Vi trivs nog allihopa där, både jag mamma och hunden, för han låter som en mistlur varje gång vi åker mot det hållet.
Och vem skulle inte det, man har världens härligaste natur och trevligt sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0