Jagskainteserysare

Jag ska inte se rysare
Jag ska inte se rysare
Jag ska inte se rysare

Om jag upprepar det tillräckligt många gånger kanske jag lär mig att låta bli.
Jag är så förbaskat mörkrädd, och vad gör jag?
Jag ser på rysare!

The Fog går på 3:an, och jag mitt dumma nöt tittade naturligtvis på den.
Ja inte sista halvtimmen då, den tar jag i dagsljus.
Men det jag har sett. trots att jag inte tyckte den var särskilt bra skrämmer mig.
Jag är skitfånig, jag borde inte bli rädd, men det bara sitter i ändå.

Jag såg originalet när jag var liten, och det tog nog 15 år innan jag vågade mig ut på kvällen om det var dimma.
Är fortfarande lite skeptiskt till att gå ut i dimma, vid 32 års ålder.
Nu lär det dröja 15 år till innan jag släpper det här.

Puckopuckopucko!!!!!!!

Jaja, nattlampan lyser i vardagsrummet. Hunden har varit ute, med en matte som bara ville springa in igen.
Jag kan svära på att det satt nån på stenarna ute på ödetomten där hunden kvällskissar.
Det såg precis ut som om nån satt lite bakåt lutad på en av stenarna vid slänten.
Jag vet ju att det ligger en massa stora stenar huller om buller där, men när snöfläckarna ligger utspridd spelar dom ögat ett spratt.
Jag småsprang de få stegen mot porten och vågade inte vända ryggen åt dörren när den gick igen bakom mig.
Hysteriskt!

Om jag ändå kunde lära mig, jag ska inte se rysare!!!



Kommentarer
Postat av: KD

Ska vi se en rysare?

2008-11-02 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0