Uppätet och utskitet äppelskrutt

Det är jag just nu!
Jag har feber och är risig, mår som ett uppätet och utskitet äppelskrutt helt enkelt.

Jag har feber ungefär vart 3:e år, väldigt sällan.
Men nu har jag känt det som om jag har en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut, går omkring och mår lite risigt ibland.
Är helt slut, har tagit två feberdämpare, men det känns nästan inget bättre.
Ska sova tidigt i kväll, det blir en kopp hett te med honung och en stooor skvätt tequila i.
Svettas ut eländet under natten i pyjamas, det är melodin det.

Glömde ta fram vinterkängorna så jag fick promenera i tenniskor, det var liite kallt, snön ligger ju kvar på backen ju.
Det brukar första snön nästan aldrig göra, den smälter ju omedelbart jämt.

*avslutar bloggen och hasar bort till fotöljen och godispåsen*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0