Förbannad!!!

Nu är måttet rågat!
Pappa och jag haralltid haft bra kontakt, på helgerna har familjen gjort saker tillsammans även om mamma och pappa är skilda.
Vi pratar med varandra nästan varje kväll trots att vi jobbat ihop hela dagarna, men nu för tiden har han fått ett förbud mot att engagera eller prata med sin fd familj.
Vilket gör att jag blir piss-sur, vafan ska en liten jävla skitunge få bestämma över en vuxen mans liv?

I helgen har jag pratat fem minuter med honom, ingen koll alls på vad han ska göra, inte för att jag vill övervaka honom. Utan för att om han ska göra nåt roligt, kanske jag skulle vilja följa med.

Jaha, han ringer på förmiddagen och säger att ha när på väg till Junsele djurpark för att fota vargar!
Blev jag tillfrågad om jag ville följa med? Nä så fan heller, för då hade väl den lilla jävla skitungen han släpar omkring på blivit sur och vägrat följa med, och så hade han fått ettt helvete med henne resten av veckan.

Jag blir så jävla besviken, existerar jag inte längre frågade jag honom, varför kunde inte jag ha fått följa med?
Dessutom var det stängt så dom var ensamma med vargarna som tyvärr var lite skygga.
Men, det gjorde ju inget för dom fick ju chansen att leka med tre vita tigerungar som fanns där.

Jag blir så jävla upprörd att jag har lust att slå sönder nåt.
Om han öppnar käften hädanefter och säger nånting om hans förbannade satans skitskalle till flickvän och hur synd det är om henne eller vad hennes jävla föräldrar säger och hittar på, då kommer jag göra spyljud eller gallskrika.
Jag vet att jag är barnslig, men jag skulle fan inte pissa på satansavkomman om hon så brann, så mycket hatar jag henne.

Jag vill inte höra ett ord till om henne eller hennes problem eller hur synd det är om henne pga hennes föräldrar.
Och det säger jag en sista gång åt pappa fattar han inte det borde ett gallskrik varje gång han öppnar käften och det handlar om henne att gå in i skallen på han.

Nu har jag fått nog!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0