Stressad till tusen

Jag är så uppe i stress att jag håller på att trilla ihop.

Just nu håller jag på att lyfta av all stress, det känns som alla rycker i mig från alla håll och kanter.
Har så mycket att göra, press från jobbet och mamma som behöver stöd, akvariet krånglar med sniglar och hon håller på att gå upp i limningen av det. *fnissar*
Hunden har problem med rinnande öga och luktar skurk från analsäckarna, han hade magsjuka i två omgångar förra veckan. Nu är han bra, jag hade magsjuka i samma veva som hunden.

Nu ringde kompisen och sa att hennes hund har magsjuka och det var min hunds fel.
Jag var tvungen att kolla med andra som umgåtts med min hund både före och efter om dom var sjuka. Men det var lugnt, så jag vet inte vad jag ska säga. Det är så tråkigt när hundarna blir sjuka, man blir så hjälplös, kraken mår dåligt och man kan inte prata med den.

Jag kommer snart trilla ner om jag inte lugnar ner mig och slutar stressa upp mig, jag kan inte göra mer än att ta en sak i sänder.
Jag skulle ju inte ta på mig andras problem hade jag lovat. Men det är lätt att säga, sen när det krånglar för nån då sitter jag där och är bollplank och blir indragen och stressar upp mig för att hinna reda upp allt. *suck*

Dax att gå i tvättstugan, sen fixa middag åt hunden och sist kommer jag.
Hungrig som ett troll och trött som en gnu, vad blir det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0