Japp, jag är slöast i världen

Fast har man två hundar, jobb och pappa att hålla reda på så är man ganska trött när kvällen kommer.
Då orkar man inte så mycket mer än rasta mata leka och trötta ut hunden/hundarna.
Sen däckar jag framför tv:n.

Pappa har ju börjat om igen med sin trevliga fd flickvän, det lilla psykfallet, hon är som en kackerlacka vägrar ge sig.
Spelar ingen roll hur mycket man försöker, han är hjärntvättad.
Det kommer gå en månad kanske nån vecka till, sen kommer de där sura jävla skit fasonerna att dyka upp igen.
 Och så har man en far som surar ner sig och trippar på tå för äcklet.
Livet är verkligen jobbigt igen!


Men lillfisen (valpen) växer och lär sig så fort, det enda hon vägrar lära sig är "inte tigga och fot"
Dom grejerna går inte in.


Jaja, hon ska på klubben imorgon och öva.


Ska försöka skärpa mig, skriva lite oftare.
Men jag är ju fortfarande helt slut på kvällarna.
Måste få tillbaka energin.
Solen och våren gör mig piggare på dagarna, jag njuter verkligen av att det går mot varmare tider.

Dax att snygga till hemsidan när jag ändå är i farten, har fått skäll av kompisen, det står gäsp i gästboken.


Kommentarer
Postat av: camilla

Du är så duktig med Leona!

Det kommer att gå frammåt i en rasande fart nu:D

2009-04-21 @ 22:28:23
URL: http://gabbikiera.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0