Ofrivilligt bantande

Jag glömde ju
Jag har slutat med godis helt!

Jag råkade vräka i mig godis under en kväll, och chips och dryck.
Men det var inte så jag mådde dåligt och var kräkmätt direkt, det var ju under en hel kväll.
Men på naten åkte jag på en sväng av magsjuka, ja ni kan ju föreställa er vad jag gick igenom.


Jag åt inget godis dan efter kan jag ju säga, men dagen efter det tog jag en, och tyckte den var skitäcklig!

Jag provade en annan och började nästan hulka av att dom var så vidrig.
Chips likaså, uäääck!

Jag har inte ätit godis på snart 1½ månad, lite chips kan jag äta ibland, men det måste vara dipp till.
Det blir vindruvor för hela slanten istället på kvällen.
Morotsstavar och gurkstavar med dipp, fatta att jag äter ogräs frivilligt!

Ibland kan jag klämma ner en liten kaka eller sockerkaksvariant med choklad eller likn.
Men just smågodis eller chokladkakor och dyl, det går inte ner, jag vil inte ha!
Mår illa och stirar ner i golvet vid kassorna på affärena för där är det massor med godis som får mig att hulka.
Jag fattar inte, jag som ätit godis nästintill varje dag sen jag gick i gymnasiet.
Vilket är en hel evighet sen.


Nu kommer jag gå ner ännu mer i vikt, jag väger 49 kg med långbyxor, långkallingar (ja det är fortfarande kallt när man ser ut som en sticka) och tjocka strumpor och tröja. Naturligtvis har jag underkläder också!
Ska bli intresant att se hur jag ser ut till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Fia

VAd du än har fått så vill ja ha det, skulle inte tacka nej till att gå ner så så där 40 kg vissel

2009-04-26 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0