Snacka om högfärdig

Jag fick spunk, man är väl superkändis, måste synas överallt.



Fan vad läckert!
Lite skryt sådär, båda hundarna har fått spunk också, går omkring och menar att dom är superkändisar och har egen fanclub mm.
Jisses!


Fast lite avis är ni nog allt, jag menar hur många har varit med på framsidan av tidningen Vogue?


Leona skryter sig blå om hur snygg hon är och att hon har egen fanclub med groupies.
Galna hund!

Hon vill att vi ska buga och bocka oss för Hennes Majestät Leona!
*himlar med ögonen*

Repro fnyser föraktfullt åt henne, och menar att han är minsann också kändis.


Jaja, galna familjen det är vi det!
Men vi är bra på det!

Tassa lugnt mina vänner.

PS: jag har blivit sams med min korkade far förresten DS

Kommentarer
Postat av: Ägarn

Oj vilka roliga bilder snajsit.

2009-02-23 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0