Trött men vid medvetande

Natten gick relativt bra, lillpysen sov snällt, men Repro stackarn hade ätit för mycket ben, så kl 2 fick jag hiva upp valp på armen och springa ut med en hysteriskt bajsnödig Repro.

Hon sov snällt hela natten förutom vid två och fem då vi var tvungen att springa ut med stackars Repro, då tog det en kvart för lillfian att förstå att vi skulle fortsätta sova, för hon började busa hon.

Kl strax före 6 i morse fick hon nog, då ville hon kliva upp, men jag var totalt däckad av trötthet då och sa åt henne att gå och sova en stund till, hon protesterade lite men somnade och sov till kvart i sju.
Då rusade vi ut igen, Repro fortfarande lös i magen.
Han var inte så pigg, men valptoket var däremot pigg och glad.

Igår satt hon och tittade på tv, Simon och Tomas inredningsprogram, det var ju om ett hundcafé.
Jättespännande. Vickade på huvudet och var alldeles faschinerad.


Morgonen var fartfylld, och nu sover hon sött.
Repro har däckat i ena sacco-säcken han med.

Själv är jag inte lika trött som jag var igår, jag hade tydligen skrivit en massa tok som togs på fel sätt.

Jag var inte ens medveten om att jag skrivit det, så trött var jag.
Läste det på kvällen och bad att det skulle tas bort, utomstående förstår nog inte interna skämt tyvärr.
Jag mår jättedåligt över det nu, för jag menade aldrig att såra någon.
Det är ju inte första valpen vi har så jag vet ju vad jag ger mig in i, men lite måste man få gnälla.


Jag är för trött för att äta, vilket gör att jag ser ut som ett Biafra-barn, smal som en skrika.
Magen är helt insjunken, höftbenen sticker ut och jag är lite smågroggy.

Så vill man gå ner i vikt skaffa valp, eller tandvärk.


Mina kära uppfödare, jag ber om ursäkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0