Valpkoma på G

Jag är officiellt utslagen.
Valpkoman inledd.
Dessutom gör ju glömd middag på jobbet inte saken bättre.
Och dom som känner mig vet att det enda i matväg i mitt kök är nudlar, potatismos och flingor.
Tro mig, jag ställer mig inte och gör nudlar och försöker äta.

Det blir några tuggor torra flingor ibland.
Ingen mjölk existerar här heller.

Jag skrattade åt lilla minifjanten som gav sig på Repro med ett våldsamt gruff, han såg skitkul ut.


Dom busade runt en stund i vardagsrummet och när han tröttnat så klev han upp i sängen, men serru det fick han inte, hon ställde sig på baktassarna och klängde på sängkanten och skrek efter honom.
Han blev så less så han klev ner och fortsatte busa lite, men jag fick stoppa honom när han började leka som med en stor hund, bita i frambenet och gruffa lite.
Hon blev ju jättepaff, och lite rädd.

Sen tog hon sats och gruffade högt och rejsade gärnet genom vardagsrummet och överföll honom.

nu sover dom sött båda två, Repro kom på att han kunde sova på golvet tills hon somnat sen gå till sängen, då hänger hon inte med lillskiten.

Får man gå och sova snart?
Jag är halvt medvetslös av näringsbrist och trötthet, hade ju vart bra om man hade ätit nåt annat än två mackor och en bit sockerkaka under hela dan när man glömmer middagen på jobbet.

Det blir tidigt i säng, ska bli intressant att se vart man  sover, i sängen eller på provisorisk säng på golvet.


Kommentarer
Postat av: Ägarn

Men hur i helvete kan man glömma och äta middag finns inte på min karta i alla fall.Men du det måste va roligt och se spelet mellan Repro och flickan.



Ha det så bra

2009-02-09 @ 09:00:25
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Jag glömde middagen på jobbet, i kylen.

Blev lite stressad, och det är inte ovanligt att jag glömmer den.

Jag är totalt väck idag, får inte i mig nån mat nästan och mår som en zombi. Alldeles för trött. :S

2009-02-09 @ 13:28:56
URL: http://www.freewebs.com/lilltrollet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0