Fan vad allt faller på plats

Allt känns så mycket lättare, roligare och bättre nu.
Undrar varför?

Men jag har ju dragit på mig ett monster som ska uppfostras och skötas om det närmaste året.
Faaaaaaaan vad lite sömn det kommer bli.

Bli inte förvånad om jag somnar mitt i ett samtal under de närmaste 6 månaderna.


Jag insåg att det måste ske en ändring på hemsidan våran också.
Vad sjutton ska jag döpa den till nu då?
Lilltrollet får det stå för det var ju Repros sida från början, men nu kommer ju Leona att vara inblandad också.
Det blir omstruktuering (vilket krångligt jädra ord) ordentligt på sidan och omdöpning av den.
Jisses, måste börja filura på det också och komma på nåt bra.

Suck!
Vad jag ställer till det.
Men vem kan motstå något så sött?


Nu är jag lite trött, har pratat i telefonen i nästan två timmar.
Jag har nog snart pratat med alla i familjen, släkten och vänner dvs mina helt legala uppfödare, dom var ju bara adopterad förut, nu kan jag ärligt säga att dom är mina uppfödare.
Jag hann bara innanför dörren så började telefonen ringa, sen har jag pratat ständigt i den.
Phuu!

Nu ska jag strax sätta mig framför tv:n en stund och titta på Bones.
Dricka ett glas vitt vin, har en skvätt kvar, om den går att dricka, inte helt säkert då det är en skvätt kvar i påsen.
Pappa har gotrollet och jag slappnar av ensam hemma utan att bry mig om nån.
Vill inte att han ska känna sig otrygg i och med att det smälls fortfarande och skjuts raketer, om jag luktar alkohol och är lite "bedövad" i reaktionerna.
Han är en känslig liten själ.
Och igår sköt nån en tjutande raket när vi busade på ödetomten, så han flydde hem till porten.
Jag vill inte dricka alkohol när jag har honom och det fortfarande är lite spänt när vi är ute, vill att han ska känna trygghet med mig.
Hade jag haft eget hus med inhägnad tomt hade jag nog druckit ett glas vin utan problem, men nu måste jag gå en liten bit för att kunna rasta honom. Och det är hus och bilar överallt, inte bra.

Ååååhh, ett eget litet hus, 3 rum och kök, det skulle vara underbart.
Med staket runt en lagomt stor tomt, som hundarna kan springa omkring på.

*drömmer mig bort en stund*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0