Grannar från h-vete!!!

Sabla förbannade grannhelvete!
Jag fick vara utan kallvatten i köket i 6 dar pga att den dumme fan stängde av sitt vatten som tydligen delas med mig.
Och jag sa åt ordföranden att fråga honom innan ni börjar greja. Men tror ni nån gjorde det?
Nädå, det ska grejas i två dar och sen kom helgen och fortsätta på Måndag naturligtvis, får jag en räkning från fastighetsförvaltaren på detta, då får den jävla idioten till granne som röker och krökar bort hjärncellerna betala den.

JAG BLIR SÅ VANSINNIGT ARG!!!
Jag mötte just puckot i trappen och han konstaterade då att mitt vatten försvann och det var mitt eget fel, för vi testade ju en gång för att se och då funkade vattnet. Men det var väl jag som inte kunde vrida på kran riktigt, ung och korkad som jag är ni vet.
Sen att han stod och bankade på dörren och skrek i brevlådan och försökte öppna dörren för ett par månader sen, det sa han inget om.

Ordföranden får ett samtal om hans intelligensbefriade söndersupna hjärnas påhitt som drabbar mig ständigt nuför tiden.

argh slås vägg smack yuk woha pfft banna

Kommentarer
Postat av: Kalleballetjockskalle

Kanske jag skulle tipsa Ashberg om "Grannfejden"...



Då skulle du bli TV-kändis!!!

2009-02-03 @ 18:33:35
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Men glöm, jag skulle nog dänga upp honom i ren ilska också. oops

Här håller man sig lugn och snäll, behövs inga tv-kameror här inte. vissel

Då blir det nog snarare Efterlyst man hamnar i. ^^

2009-02-04 @ 20:01:00
URL: http://s0me0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0