Jag ska INTE...

Sova till kl 11 på förmiddagen, även om jag gått och lagt mig kl 1,30 på natten.

Dricka kaffe efter kl 15,30.

Låta bli att äta middag för att jag ätit så mycket på förmiddagen.

Tänka "jag har nog nåt att tugga på hemma" då jag borde veta att det finns aldrig nåt att äta i mina skåp.


Det slutar bara med att jag somnar efter kl 3 på natten/morgonen
och mår som en krockad gnu dagen efter, när jag ska upp kl 7,15.
*kämpar för att hålla ögonen öppna*

Jag mår verkligen som en krockad gnu!
Döende av trötthet...
Mitt humör lär ju vara på topp idag, provocera mig gärna om ni har dödslängtan.








Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi.. stackars dig.

Fast... är det inte lika bra att du vänjer dig ler snart kommer ju bäbisen...hihi.



Var nu rädd om dig i dag och lägg dig för guds skull med allt i ordning i kväll.



Kram

Jeanette

2009-01-19 @ 11:33:29
URL: http://mormorsigrids.blogspot.com/
Postat av: Ägarn

Ja nu bor jag en bit bort så jag kan säga vad jag vill.Nä jag ville bara gnälla på att du upprepar dej.Nu har du varit gnu två gånger i rad haha.



Ha det så bra.

2009-01-19 @ 18:29:08
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Jajjamen, gnu funkar i alla lägen.

Du vet krockad, överkörd, galen, kåt, utsvulten, you name it. Det är användbart till mycket. asg

2009-01-19 @ 20:53:34
URL: http://s0me0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0