Houston we have a problem!

Jag har köpt en tik!

Vet ni vad det innebär?
Jo att dom löper!
Och vem löper med hundarna?
Jo jag!


Jag löpte i kapp med kompisens två hundar och även om jag nyss haft grejerna så löpte nån av dom då kunde jag göra det också i flera veckor.
Skitkul!
Jag var så glad när hon kastrerade dom så jag slapp det eländet 4 gånger per år.
Och vad gör jag, jo jag går och skaffar mig en tik själv.


Jag tror vi får kastrera mig den här gången.
Det här kommer bli jobbigt.
Hur fanken kan man löpa ikapp med en hund?
Jag måste ju vara jordens mest underliga människa.


Kommentarer
Postat av: IKA=Katja

Japp! Life's a bitch - det är ju det jag har hävdat hela tiden... hmmm, tror jag ska fortsätta hålla mig till grabbar även i framtiden...



Ha d gött! =)

2009-07-14 @ 01:06:23
URL: http://viptin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0