Livet går sin sakta lunk!

Ja, livet knatar på, jag hinner inte med!


Allergireaktionen har gett sig tack vare meducin
och näsan rinner inte längre.


Lillskiten växer och frodas, idag väger hon 14,5 kg enligt veterinärens våg och är 13.5 vecka.
Hon hjälpte matte sätta ihop sängen som ska förvandlas till soffa i vardagsrummet igår.
Efter det och promenaden så däckade hon och sov hela kvällen, tänkte nu sover hon inget i natt.
Hon somnade i sängen vid halv elva och sov till kvart över fem, då var det dax för kiss och bajs paus.
Sen sov vi till tio i sju.


Hoppas det innebär nya rutiner och tider som hon kommer hålla framöver.


Tröttheten ger sig ju ljusare det blir, solen skiner och det är rännor med slask och vatten efter vägarna.
Jag mår mycket bättre!

Nu tog hjärncellerna slut och jag sitter här och funderar på vad jag ska skriva.
Med andra ord, ge upp och gör nåt annat alltså!

*knatar iväg och tuggar macka och skvimpar i mig lite kaffe*



Kommentarer
Postat av: Suzz

Det är så jevvla uuuuunderbart att våren är på vääääääääg!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 17:26:42
URL: http://suzzter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0