Jag har gått barfota idag

Jag var liksom tvungen.
Eftersom jag precis badat hunden i duschen och han ruskade på sig i hallen.
Jag slet upp dörren och vi kastade oss ut på gräsmattan, jag i dyngsura byxor och utan skor.
Repro med handuken som han snodde och sprang runt med.

Jag sover som en stock på nätterna och är ändå dyngtrött på morgonen.
Samtidigt som jag vaknar ganska ofta under natten och drömmer massa stressande drömmar, jag sover nog inte så bra ändå.

Det är lite tragiskt när det är Fredag och man längtar till Söndag, jag menar, då är ju helgen slut.
Men det är inte lätt när man har annat att göra på Lördagen och inte kan åka till Klingsta förrän på Söndag.
Det är veckans höjdpunkt!

Jag vill ha sommar, värme, sol och semester, det verkar oändligt långt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0