Jisses!

Jag fick sova till nio!

Och jag slår vad om att klockan hade nog hunnit bli minst halv tio innan hon hade väckt mig om jag inte varit så förbenat kissnödig själv.


Jag var visserligen ut med henne kl 3:40 inatt, för då kom klätterkusen och stampade på mig.
Pappas idé, gå ut kl fyra med hunden så sover hon lite längre.
Vet inte vad som funkar flör mig, men jag brukar gå ut med henne mellan fem och halv sju.
Nu fick jag ialla fall sova tills nio.
Tjohooo!!!

Sen insåg jag att jag tog med mig kaffebryggaren på jobbet för den vi hade där pajjade,
så nu får jag inget kaffe till frukost.


Funderar på att gå iväg till jobbet och koka massa kaffe och äta massa päronsockerkaka till frukost.
Äh, jag tar en macka innan sockerkakan naturligtvis, annars mår jag pyton av sockerchocken.

Igår började jag dagen med en muffins innehållande choklad marsmallows och sån där stelnad sockersmet ovanpå.
Hon på bageriet hade testat något nytt och jag fick en för att provsmaka, tydligen var jag den förste efter henne att testa.

Jag har blivit försökskanin på bageriet, testpilot för bakverk!



Just nu har jag två galna hundar som busar järnet i vardagsrummet, de slåss om samma tennisboll.
Shit pomefritt.
Man ska tydligen inte ge dom mat om man vill ha lugn och ro, för när dom har ätit så rejsar dom omkring och vill helst ut och springa som tok.
Jag är av filosofin, vila magen på maten.
Annars kan man få ont.


Funderar fortfarnade på hur jag ska göra.
Tugga på nåt här utan kaffe eller gå 1½ km till jobbet med två galningar och äta där.

Nu har jag två tok i SÄNGEN!
Dags att gå!!!



Kommentarer
Postat av: IKA

Haha!

Gratulerar - du e en försökskanin!!!

Åh, dina kör åxå efter-maten-rejs, det e inte helt ovanligt bland whippar har jag hört... tydligen inte bland Sääfrar heller alltså... ;)

Ha d gött! =)

2009-05-16 @ 15:15:02
URL: http://viptin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0