Grattis till mig!!!



Japp, jag är så knäpp att jag gratulerar mig själv!


Fast jag har fått en massa grattis under dagen, till och med radiohälsning med superbra låt med från mina underbara hunduppfödare.
Tårta till frukost som pappa hade köpt på morgonen medans jag låg och sov som en liten bäbis, fick sovmorgon.
Nu väntar jag på att klockan ska gå lite fortare så jag får åka iväg och promenera i skogen med våra underbara hundar.
Hoppas det låter bli att regna, har ju trillat ner lite blött elände under dagen med jämna mellanrum.

Till kvällen blir det fest på chips och lite bilar, kanske en folköl 2.8


Kommentarer
Postat av: Per (Ägarn)

Jamen halledudan då grattis xxx xxxxx xxxx haha å vem har langat 2,8er till dej då.

2009-07-23 @ 20:33:52
Postat av: Ella och Bosse

Inge pann knack idag då efter 2,8 an....

Hoppas att vädret blir bättre under dagen,ni som ska till stugan!!!

2009-07-24 @ 07:35:47
Postat av: Anne-Marie/Lillan

lipar

Jag snodde den av pappa faktiskt, jobbigt när legget gått ut. :D

Jag överlevde 2.8:an utan baksmälla tack och lov. :D



Pöss på er.

2009-07-26 @ 21:34:12
URL: http://s0me0ne.blogg.se/
Postat av: Suzz

Hörrö.. Jag trillar in & grattar lite i efterskott eftersom du passade på att fylla just som jag var på semester. Hade ju planerat att skixcka upp en liten present... Men den får komma på efterkälken ;)



Kramar!!!!

2009-07-27 @ 16:14:41
URL: http://suzzter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0