Suck igen!

Jag håller på att trilla ihop igen, har för mycket för mig.
Stressar på dagarna med pappa, grejar med hunden som kräver enorma mängder energi och tid just nu, går kurs och tränar henne på kvällarna.
Jag är inte van vid sånt, jag är van att slöa och ta det lugnt på kvällarna.

Min kropp säger ifrån på sitt sätt och gör konstigheter med mig, jag mår rätt dåligt nu, endera så har jag magkatarr på g, eller så är det nåt annat.
Jag har mått illa i 3 dar, bara illamående inte ont i magen eller nåt annat.
Men det är så irriterande att gå omkring och må illa hela tiden.

Jag måste ta och lugna ner mig, men hur lätt är det när man har en massa krav på sig.

I natt hade jag en panikångestattack igen, jag gick och la mig och började fundera på saker och så vips var tankarna på Repro där, och jag kände tårarna rinna igen.
Jag försökte tränga bort känslan och sorgen och tankarna och bara tänka på filmen jag såg på bio under kvällen.

Men i natt drömde jag om ensamhet och ny plats som var okänd för mig, och otäcka saker hände som gjorde mig kraftlös och maktlös.
Jag tappar andan och kan inte röra mig.
Den var inte så kraftig som den varit de sista gångerna, men tillräckligt för att jag ska gå och fundera på den och gruva mig för att gå och sova ikväll igen.

Nä det är väl lika bra att gå och ta itu med hallen och alla tidningar och reklam som ska slängas, jag får ju främmande snart.
Hittade igen skorna som jag letat hela vintern också, dom stod bakom kassen och traven med reklam, inne i hörnet mot väggen.
Snyggt!
Kanske ska kasta reklamen lite oftare.


Jaja återkommer väl när jag orkar, har alldeles för mycket just nu.
Både med två beundrare som gör allt för att jag ska kasta mig i deras armar, men just nu känns det som om jag skulle vilja spöa båda två.
Ärkenötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0