Udda drömmar

Jag undrar var jag får alla konstigheter ifrån...
I natt drömde jag om Repro igen, den här gången var han i alla fall inte skadad eller misskött och övergiven.
Nä istället drömde jag att han levde på vissa ställen, han var inte med oss som vanligt utan han levde och fanns i en byggnad en bit ifrån ateljén.
Jag kom på det och blev så glad, och tänkte ja men då kan han ju följa med oss lite överallt som vanligt och sen på kvällen återlämnar jag honom i byggnaden igen.

Så otroligt sjukt, och sorgligt.

Jag blir så sänkt när jag drömmer om honom, för det är mest konstiga drömmar eller läskiga sådana som gör att jag bara vill gråta, för han är skadad eller en helt annan hund i sättet, elak eller konstig.

Ofta drömmer jag att jag blir jagad eller att vi är nånstans och det är en elak hund som jag måste slåss med.
Och jag tar alltid till hemska saker, som försöker slå ihjäl hunden med en hammare och jag slår och slår men det går inte.
Jag vet inet hur många gånger jag drömt såna drömmar, där jag försöker ta död på en schäferhund på alla möjliga sätt, och jag kämpar för att döda den, men det går inte.

Jag funderar på att sluta sova, det är ju bara jobbigt.
Jag mår ju bara skitdåligt när jag vaknar ändå, och jag går och har ångest över drömmen nästan hela dan ibland, beroende på vad den handlat om.

Skit! Det här kommer att bli en jobbig dag, jag har redan gråtit och då är det jäkligt lätt att fortsätta för minsta lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0