Länge sen sist.

Har mått lite taskigt sista tiden, det var ju 1 år sedan Repro min underbara vän dog, den 7 Augusti.
Jag visar sällan utåt vad jag känner eller går igenom, men tårar har runnit ofta, även på dagtid i smyg.
Glättigt leende och snabba blickar för att ingen ska se mina våta ögon.
Han är så saknad.

Nu har jag kommit så långt att jag bestämt var tatueringen av hans porträtt ska sitta, jag har funderat länge.
Jag är lite emot jättesynliga stora tatueringar på tjejer, typ enorma grejer på armarna osv.
Men jag vill kunna se porträttet själv också, så det hamnar på vänstra bröstet upp mot halsen.

Jag ska även beställa tid hos en tatuerare på måndag för att skriva in namnen på mina hundar.
Det ska stå i snirklig text namnet och under årtalet de föddes och dog.
Jag funderar nu på vart jag ska sätta dessa, de får inte vara så det stör mig, men samtidigt vill jag att de ska vara där så folk kan se dom.
Jag älskar mina familjemedlemmar och det vill jag visa, de betyder mer för mig än barn.

Gumman
Repro
Leona

Kommentarer
Postat av: Suzz

Ser verkligen fram emot att få se tatueringarna sen :) Kram vännen!

2010-08-22 @ 09:22:15
URL: http://suzzter.blogg.se/
Postat av: Catherine

Tssss..."Jag är lite emot jättesynliga stora tatueringar på tjejer, typ enorma grejer på armarna osv..."



blink

2010-09-02 @ 21:28:55
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0