Äh inget vettigt att säga som vanligt

Men det stoppar ju inte mig från att babbla!

Jag håller på att frysa ihjäl, -29 är inte skojigt, det är förjävligt!
Jag som fryser på sommaren när det är +25 om det blåser lite.

Man är ständigt blå som en smurf, så det lär väl bli mitt nya smeknamn.


Jag undrar hur länge jag orkar stå ut med mitt nyårslöfte att inte äta så mycket chips och godis, och ingen coca cola.
Det känns lite kämpigt att sitta och dricka mjölk på en Lördagskväll.
Men jag fuskar med lite godis.


Jaja lika bra att ge upp och sätta mig och läsa en bok eller nåt, för internet var skittråkigt ikväll.
Jag har ingen ork att greja i photoshop heller och göra nåt nytt.
Det tror jag att jag ska göra imorgon.

Men det vet vi ju hur det grå, gör jag det inte nu, blir det aldrig gjort.
Jag borde ha lärt mig efter mitt stora misstag i somras, jag gör det sen tar det nån annan dag, det blev inga fler tillfällen. Jag ångrar så att jag inte tog mig i kragen och fotade mig med Repro och Leona tillsammans som jag tänkt, men då gjorde jag som vanligt.
Vi tar det imorgon...
Gör det du tänkt dig nu och INTE imorgon, då kan det vara försent!!!

Jag tar mig alltså i kragen och grejar i photoshop nu trots slöheten, jag kommer ångra mig annars och hamna i samma slöhet varje gång jag tänkt göra nåt och inte genomför det.

Over and out

Kommentarer
Postat av: camilla

men lilla gumman! VART bor du? Här har det inte vart mer än -24 som lägst;)

Inte en sportmössa att det har vart nästan -30. Det kanske är din frusna kropp som säger så? En carm kram sänder jag dig iaf!♥♥

2010-01-10 @ 10:09:10
URL: http://www.freewebs.com/garbokiera
Postat av: camilla

tjaa.. en VARM kram skulle det förståss vara;)

2010-01-10 @ 10:10:15
URL: http://www.freewebs.com/garbokiera
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Du har nog en snäll variant av termometer för jag har alltid mellan 3-5 grader kallare än dig. På kvällarna har det varit uppe i runt -28 vissa dar.



Och tack för den varma kramen, den behöver en frusen liten smurf. ♥

2010-01-10 @ 17:00:16
URL: http://s0me0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0