Tandjävelskap!!!

Jag funderar starkt på att dra ut alla tänderna och ersätta dom med proteser.
Nu har jag gått med dom förbannade tandhalsarna frame i snart en vecka.
Jag har lyckas tugga på nåt elände som har tryckt ner tandköttet låååångt ner, tror ni det är bekvämt?
Det skulle nog vara skönare att bli sparkad i ansiktet av en häst vissa stunder.
Varje gång jag varit ute och kommer in håller jag på att skrika av smärtan, det kör i hela kinden upp mot örat.
Jag står och kvider så hunden tittar konstigt på mig, precis som att hon är så normal!

Jag borstar och borstar upp tandköttet men det tar ju sån tiiiid, tandprotes lockar mer och mer.

Kom just hem efter en prommis med idioten, hon har halti för tillfället, under perioden nu när hon inte lyssnar och är en aning omöjlig.
Det gick dock ganska bra idag trots tre hundmöten, hon skällde bara på en av dom, den var ju så nära så den var väl läskig.
Men det kändes som ett framsteg.


Nu är det dags att slöa en stund, mysa med gopruppen som däckat i soffan efter maten.
Jag trycker väl i mig lite chips och dipp, knaprandes på ena sidan, med ett par utbrott när jag glömmer bort mig och tuggar på fel sida.

Jag återkommer med lite smaskig läsning när alla papper är inlämnad och allt är klart.
Jävlas med mig eller min familj och vänner och du åker dit så det sjunger om det, på ett eller annat sätt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0